Záruční podmínky
TEFCOLD, NORDline, VESTFROST, BYFAL, Elcold, JUKA, Snaige, Scotsman, Nordic Lab, ES SYSTEM K, Framec, ISA a JKS.
Záruční a pozáruční servis zajištěn po celé ČR.
1. ZÁRUČNÍ DOBA
Záruční doba na zakoupený výrobek počíná běžet ode dne převzetí výrobku kupujícím, který je povinen zkontrolovat, zda není výrobek mechanicky poškozen, neboť na pozdější reklamace nebude brán zřetel. Prodejce poskytuje spotřebiteli na zakoupený výrobek podle účelu použití záruční dobu a zvýhodněný servis v délce a rozsahu uvedeném prodejním dokladu. „Zvýhodněný servis“ musí být proveden při nákupu (u jednotlivého zboží se může lišit a může se vztahovat pouze na specifické vlastnosti či části zboží).
Výrobky se záruční dobou 24 měsíců nebo s delší záruční dobou jsou určeny výhradně pro použití v domácnosti. Výrobky se záruční dobou kratší než 24 měsíců (12 měsíců nebo 6 měsíců) jsou určeny pro výrobní činnost nebo poskytování služeb v rámci podnikatelské činnosti. V případě, že výrobky pro domácnost budou použity v podnikatelské činnosti, tj. v provozovnách, je stanovena záruka 6 měsíců bez ohledu na záruku uvedenou v záručním listu.
Zařízení musí být uvedeno do provozu mechanikem společnosti TEFCOLD CZ nebo servisem certifikovaným společností TEFCOLD CZ.
2. ZVÝHODNĚNÝ SERVIS: Registrace zvýhodněného servisu ZDE
Zvýhodněný servis nemá charakter záruční doby, spotřebiteli nevzniká nárok na odstoupení od kupní smlouvy je-li vada neodstranitelná. U jednotlivého zboží se může lišit a může se vztahovat pouze na specifické vlastnosti či části zboží. Podmínkou pro uplatnění nároku vad je předložení prodejního dokladu a potvrzením o záručních prohlídkách.(př. u chladicí techniky zvýhodněným servisem se rozumí poskytnutí motorkompresoru a termostatu na opravu zdarma. Ostatní spotřební materiál použitý při opravě, práci a cestovné mechanika nebo převoz výrobku hradí spotřebitel).
3. INSTALACE VÝROBKU
Výrobek si může uvést do chodu sám spotřebiteI v souladu s návodem na použití v případě, že v návodu není uvedena povinnost zapojení výrobku autorizovaným servisem.
Výjimku tvoří tepelná čerpadla, klimatizace, chladicí boxy, kde zapojení provede autorizovaný servis TEFCOLD CZ na náklady spotřebitele, pokud nebylo dohodnuto s prodejcem jinak. Návod na použití je nedílnou součástí výrobku.
4. VADY V ZÁRUČNÍ DOBĚ: Registrace záruční opravy ZDE
Předmětem záruky jsou vady způsobené chybou výroby nebo vadou materiálu. Záruka se nevztahuje na běžné opotřebení výrobku.
Projeví-li se na výrobku během záruční doby vada, má spotřebitel právo, aby tato vada byla včas a bezplatně odstraněna, případně – není-li to vzhledem k povaze vady neúměrné – může spotřebitel požadovat výměnu výrobku, týká-li se vada jen součásti výrobku – výměnu této součásti. Není-li takový postup možný, může spotřebitel požadovat přiměřenou slevu z ceny výrobku nebo – při významném rozporu s kupní smlouvou – může od této smlouvy odstoupit. Právo ze záruky, případně zvýhodněného servisu, uplatňuje spotřebitel u servisu společnosti TEFCOLD CZ, který posoudí oprávněnost reklamace a v případě uplatnění práva na opravu tuto opravu bezplatně ZAJISTÍ. Při uplatnění jiných práv ze záruky řeší spotřebitel reklamaci s prodejcem.
5. PŘEDMĚT ZÁRUKY
Záruka platí při splnění následujících podmínek:
byly dodrženy všechny pokyny uvedené v návodu na použití tepelného čerpadla, záručním listu a jiné průvodní dokumentaci (např. použití doporučených komponentů, správná instalace a obsluha), dále pokyny uvedené na výrobku samostatném (nalepené štítky a výstražná upozornění). Záruční opravy musí být provedeny společností TEFCOLD CZ nebo servisem pověřeným TEFCOLD CZ. Předložení dokladu o zakoupení a protokol o odborné montáži, potvrzení o provedení záručních prohlídek. Výrobek byl používán výhradně v souladu se svým určením.
6. DŮVODY K NEUZNÁNÍ REKLAMACE
Nepředložení potvrzení o záručních prohlídkách, dokladu o zakoupení. Závada byla způsobena vnějšími podmínkami (např. poruchami v elektrické síti nebo bytové instalaci, ohněm, vodou, statickou elektřinou, přepětím v elektrorozvodné síti). Závada byla způsobena: mechanickým poškozením výrobku nebo jeho částí, nesprávnou obsluhou výrobku nebo neodborným zásahem třetí osoby, neodbornou instalací výrobku - nedodržení doporučených schémat zapojení, nedodržení doporučených komponentů a dimenzí potrubí, používáním výrobku v rozporu s jeho určením, živelnou událostí nebo nevhodným skladováním.